بهترین مطالب جالب
سرگرمی, اخبار جالب, تصاویر جالب, مذهبی و...

روغن مار ۱۰۰درصد گیاهی هم به بازار آمد! فکرش را بکنید،روغن مار در چه حالتی می تواند ۱۰۰ درصد گیاهی باشد؟

به گزارش برنا، دنیای اینترنت پر از شگفتی و پتانسیل هایی است که استفاده و سوءاستفاده کنندگان از آن هر روز بهره‌های جدیدی در جهت نیل به اهداف خود می برند.

زمینه یکی از این بهره وری ها هم فروشگاه‌های اینترنتی هستند که محصولات خود را با شعار «دارای مجوز از سازمان ها و ارگان ها» ارائه می دهند! مثل این محصول که روغن مار خود را که محصول یک شرکت داخلی است،صد در صد گیاهی عنوان می کند!

منابع: برنا, شبکه خبری تابناک




ارسال توسط د.ن
ارسال توسط د.ن

بالاخره بعد از مدت ها قایم باشک بازی، لاپوشانی و خود را به کوچه های چپکی زدن، یکی از مجریان شبکه صدای آمریکا اقرار کرد همکار سابقش – الهام ستاکی – توسط یکی از مجریان شناخته شده شبکه – مهدی فلاحتی – مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش جام، آرش سیگارچی – مجری برنامه روی خط – در خلال این اعتراف، البته با حالتی حق به جانب مدعی شد که دادخواست شکایت خانم ستاکی، از طریق دادگستری ایالات متحده روال قانونی خود را طی می کند.

بگذریم که ما هر چه زیر و بم سایت وزارت دادگستری آمریکا را بالا و پائین کردیم اثری از آثار این پرونده پیدا نشد اما ای کاش گردانندگان صدای آمریکا که نعره «عدالتخواهی» و عربده «دفاع از حقوق زن» و فریاد «شفافیت اطلاعات» شان گوش فلک را پر کرده است، دستکم از پس تأمین سلامت اخلاقی محیط کار کارمندان خود بر می آمدند تا امثال این افتضاحات و متعاقب آن ، تلاش بیهوده در پنهانکاری، قوز بالا قوز بی آبروئی های گذشته شان نشود.

در انتها فقط می توانیم برای الباقی بانوان شاغل در شبکه صدای آمریکا آرزوی امنیت کنیم!

منبع: شبکه خبری تابناک




ارسال توسط د.ن

نوزاد هفت و نیم کیلویی در بیمارستان امام خمینی دهدشت به روش طبیعی متولد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، متخصص زنان و زایمان بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت : مادر 43 ساله این نوزاد تاکنون 7 بار زایمان داشته که در زایمان های قبلی نیز نوزادانی با وزن 5 تا 6 کیلوگرم به دنیا آورده است .

قاسم زاده جنس نوزاد را پسر ذکر کرد و گفت : حال عمومی نوزاد و مادرش عادی و خوب است و با آزمایشهای انجام گرفته از نوزاد تاکنون بیمار خاصی مشاهده نشده است.!

منابع:

واحد مرکزی خبر

عصر ایران




ارسال توسط د.ن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 750360
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 826
تعداد آنلاین : 2

<